Nieuw N-VA bestuur Denderleeuw

Op 22 maart 2011

Op maandag 28 februari werd het nieuwe bestuur van N-VA Denderleeuw verkozen. Deze verkiezingen, die plaatsvonden in Café De Vlaamse Leeuw op het dorpsplein, konden rekenen op een bijzonder grote belangstelling. Het bestuur werd versterkt met drie nieuwe leden. Koen D’Haenens kreeg als uittredend voorzitter unaniem het vertrouwen om ook de komende drie jaar de lokale N-VA-afdeling te leiden.

Voorzitter Koen D’Haenens: "Deze vernieuwing en verjonging van het bestuur past in de sterke groei die de N-VA de laatste jaren kent. Voor onze partij is een verdere duurzame lokale verankering een prioriteit. Het is al een tijdje duidelijk dat de N-VA ook in de Denderstreek in de lift zit. Het groeiende ledenbestand en de druk bijgewoonde nieuwjaarsreceptie bevestigen dit". 16.03.2011.

Het nieuwe bestuur zal eerst en vooral werk maken van een nieuwe website en het lokale partijblad "Ja, Maar…" om de inwoners van Denderleeuw op de hoogte te houden van het reilen en zeilen binnen de N-VA fractie.

Met deze uitgebreide ploeg zal de N-VA Denderleeuw nog meer kunnen wegen op het beleid en nog meer aanwezig zijn in de gemeente. Doordat dit bestuur pas verkozen werd, konden nog geen uitspraken gedaan worden over de gemeenteraadsverkiezingen van 2012. De komende maanden volgt wel een grondige analyse van de situatie.