N-VA blikt terug op succesvolle nieuwjaarsreceptie

Op 2 februari 2016

Zottegem kleurde geel-zwart op 29 januari met de komst van Vlaams minister-president Geert Bourgeois naar de Arrondissementele N-VA-Nieuwjaarsreceptie in Zottegem. Met liefst 500 aanwezigen maakte de organiserende afdeling in Zottegem er een absoluut succes van.

De gasten werden getrakteerd op een inspirerende speech van de minister-president. Hij blikte terug op een bewogen jaar met ongeziene uitdagingen. Maar het was ook het jaar waarin de kracht van verandering op vele vlakken vorm kreeg. Daarnaast maakte Bourgeois duidelijk dat voor N-VA het communautaire zeker niet begraven is. Tot slot dankte hij de talrijke N-VA’ers om de partij overal in Vlaanderen uit te dragen en wenste hen veel volharding en doorzettingsvermogen.

Johan Duyck (arrondissementeel voorzitter): “Geert weet onze mensen een hart onder de riem te steken en weet enthousiasme op te wekken voor het project van onze partij. Wat mij betreft is ons opzet helemaal gelukt.”

Na de toespraken was het tijd om het glas te heffen op 2016. Vergezeld van een hapje en een drankje en een streepje live muziek werd nog tot diep in de nacht nagekaart en gedanst. Het arrondissementeel bestuur en de Zottegemse afdeling kijken terug op een bijzonder geslaagde receptie, die we graag een vervolg geven volgend jaar!